Asiakaspalvelu

Muutokset, laskutus ja palautukset

020 730 8000 tai info@onedata.fi

Aukioloajat:

Maanantai-perjantai klo 8-16

Lauantai-sunnuntai suljettu

Aukioloaikojen ulkopuolella yhteydenotot chat- ja sähköpostikanavien kautta.

Myyntipalvelut

Pikatilaukset ja tarjouspyynnöt

020 730 8001 tai myynti@onedata.fi

Aukioloajat:

Maanantai-perjantai klo 9-17

Lauantai-sunnuntai suljettu

Aukioloaikojen ulkopuolella yhteydenotot sähköpostitse tai oman myyjäsi suoraan numeroon.

Tukipalvelut

IT-tuki, asennukset ja huolto

020 730 8008 tai tuki@onedata.fi

Aukioloajat:

Maanantai-perjantai klo 9-16

Lauantai-sunnuntai suljettu

Aukioloaikojen ulkopuolella kiireelliset yhteydenotot asiakaspalveluun tai sopimusasiakkaiden päivystysnumeroon. 

Kaipaako laitteesi takuuhuoltoa tai korjausta?

Onko puhelimessasi tai tietokoneessasi havaittavissa vikaa tai onko jotain mennyt rikki?

 

 

Esimerkkejä takuu- tai korjaushuoltotapauksista:

– Puhelimen näyttö rikki

– Puhelimen kaiutin tai mikki ei toimi

– Tietokone ei käynnisty

– Tietokoneen näyttöön tulee virheilmoitus ja sammuu

– Laturi ei toimi

Kiireellisissä tapauksissa käsittelemme pikapalvelupyyntösi(25€) heti sen saavuttua.

 

Kiireettömissä tapauksissa siirry oheisesta linkistä huoltopyyntöön(0€) ja täytä lomake.

Edistyksellistä IT-palvelua yrityksille ja yhdistyksille

Onedata on 2016 perustettu  Microsoft 365-ympäristöön erikoistunut IT-asiantuntijayritys, joka tarjoaa asiakkaille helpon ja edullisen tavan ylläpitää ja kehittää omaa osaamistaan sekä hyödyntää paremmin Microsoft 365 -ympäristöä.

Tarjoamme IT-sopimusasiakkaillemme IT-tuen lisäksi myös laitteet sekä Telian operaattoripalvelut aina edullisin asiakashinnoin.

Kauttamme yrityksenne voi hoitaa kaikki tärkeimmät ylläpitopalvelut, joita yritys kaipaa ICT-hallinnasta. Ydinpalvelumme koostuvat tietoliikenneyhteyksistä ja verkon suojauksesta sekä ylläpidosta IT-tukeen ja pilvipalveluiden hallintaan kuten Microsoft 365 -ympäristöön. 

Käyttäjille ja laitteille annamme myös laadukasta ja nopeaa käyttäjätukea sekä koulutusta.

Tarvitsetko IT-tukea?

Onko laitteessasi, tulostimessasi, ohjelmistossasi tai verkossasi ongelmaa? 

 

Jätä meille IT-tukipyyntö ja lataa etätukiohjelma, niin otamme sinuun yhteyttä koskien tukipyyntöäsi. Hoidamme tukipyynnöt ensisijaisesti etätukiohjelman kautta, joka on asiakkaillemme nopein ja edullisin tapa päästä eroon IT-ongelmia. 

 

Täytä IT-tukipyyntö sen kiireellisyyden mukaan. Täytettyäsi lomakkeen saat ohjeet Etäohjelman käyttöönotosta.

Kiireellisissä tapauksissa käsittelemme IT-tukipyyntösi (19,90€/alkava 15min) heti sen saavuttua. Olemme yhteydessä sinuun pikimmiten.

Kiireettömissä tapauksissa otamme yhteyttä sinuun ja sovimme kanssasi IT-tuen(15,90€/alkava 15min) ajankohdasta.

Olemassa olevien sopimusasiakkaiden tukipyynnöt menevät aina käsittelyyn heti niiden saavuttua ja menevät muiden IT-tukipyyntöjen edelle. 

Kiireellisissä tapauksissa käsittelemme IT-tukipyyntösi (19,90€/alkava 15min) heti sen saavuttua.

Kiireettömissä tapauksissa otamme yhteyttä sinuun ja sovimme kanssasi IT-tuen(15,90€/alkava 15min) ajankohdasta.

Olemassa olevien sopimusasiakkaiden tukipyynnöt menevät aina käsittelyyn heti niiden saavuttua ja menevät muiden IT-tukipyyntöjen edelle.