Sisältää rajattoman paketin tukipalveluita yhdelle laitteelle.
Oma tietokoneelle asennettava ohjelmisto mahdollistaa nopean avun IT-ongelmien ratkaisussa, jolloin apu on välittömästi ulottuvillasi, eikä sinun tarvitse täyttää erikseen tikettiä, ja odottaa IT-tukihenkilön yhteydenottoa.
Oma tietokoneelle asennettava ohjelmisto mahdollistaa nopean avun IT-ongelmien ratkaisussa, jolloin apu on välittömästi ulottuvillasi, eikä sinun tarvitse täyttää erikseen tikettiä, ja odottaa IT-tukihenkilön yhteydenottoa.
Oma tietokoneelle asennettava ohjelmisto mahdollistaa nopean avun IT-ongelmien ratkaisussa, jolloin apu on välittömästi ulottuvillasi, eikä sinun tarvitse täyttää erikseen tikettiä, ja odottaa IT-tukihenkilön yhteydenottoa.
Yksityisyrittäjille palvelumme on edullisin tapa pitää huolta, että tietokone, sähköposti ja muut palvelut toimivat aina silloin kun niitä tarvitaan. Palvelu on myös joustava, joten tuki on käytettävissä myös iltaisin ja viikonloppuisin.
Yhdistyksillä ja järjestöillä saattaa olla erilaisia käytäntöjä laitteiden käytössä, kuten etätyöskentely, työskentely toimistoaikojen ulkopuolella sekä omat tietokoneet. Näihin kaikkiin tarpeisiin palvelumme soveltuu loistavasti.
Palvelumme mukautuu yritysten tarpeisiin ja ne ovat skaalattavissa aina yrityksesi tietokonemäärän muuttuessa. Yli 5 laitteen yrityksille tarjoamme lisäksi maksuttoman Microsoft 365-palvelun ylläpidon. Yli 10 laitteen kokonaisuuksiin tarjoamme alennuksia Microsoft 365-lisenssien hinnoista.
Uusille yrityksille tarjoamme myös yleisimpien palveluiden käyttöönotot ilmaiseksi, kuten Microsoft 365, verkkotunnusten varaukset sekä verkkosivujen avauksen. Lue lisää palveluistamme täältä.
Tilaa palvelu haluamallesi määrälle tietokoneita. Saat heti tilauksesi jälkeen sähköpostitse linkin ohjelmiston lataukseen.
Sähköpostiisi saapuu latauslinkki, jonka kautta pääset lataamaan ohjelmistomme. Mikäli lataamisen kanssa on ongelmaa, olethan yhteydessä tukeemme.
Ongelman sattuessa ohjelmisto on valmiina selvittämään ongelmasi ja antamaan sinulle tarvittavat ohjeet ongelman korjaamiseksi.
Mikäli ongelmasi ei ratkea, niin ohjelmisto yhdistää sinut vapaalle IT-tukihenkilölle.
Palveluun sisältyy tietokoneeseen liittyvä IT-tuki, mutta välilllä monikanavainen tuki ei riitä. Tällöin voit helposti täydentää palveluitasi vastaamaan tarpeitasi.
Tilaa lähitukipalvelu, jolloin saat tukea tarvittaessa myös omissa tiloissanne. Tällöin voimme auttaa yritystäsi entistä paremmin.
Palvelun hinta 79,90€/h + matkat.
Voit myös täydentää palveluasi vastaamaan koko IT-ympäristöänne, kuten Microsoft 365 -palveluiden, tulostimien ja palomuurien ylläpidon sekä verkkoyhteyden osalta.
Alkaen 15,90€/kk
Palveluun sisältyy asennettava IT-ohjelmisto, mitä kautta pääset itsepalvelukirjastoon, jossa on selkeitä ohjeita ongelmien ratkaisemiseksi kuvien ja videoiden kanssa, sekä chat-palvelu, jonka kautta voimme kartoittaa ongelmaasi. Mikäli et saa ongelmaasi korjattua kuukausimaksuun sisältyvällä palvelulla, käytössäsi on myös tukinumero, johon voit soittaa ja IT-tukihenkilö ottaa yhteyden tietokoneeseesi ja ratkaisee ongelmasi.
Palvelu soveltuu parhaiten pienille yrityksille, jotka haluavat eroon työtä hidastavista IT-ongelmista edulliseen kuukausihintaan. Yrityksillä, joilla ei ole välttämättä osaamista tai aikaa perehtyä IT-ongelmien ratkaisuun eivätkä halua maksaa yksittäisestä IT-asentajakäynnistä, jopa satoja euroja.
Palvelu tilataan verkkosivujemme kautta ja saat heti itsellesi asennettavan ohjelmiston. Ohjelmiston asennuksen jälkeen sinulla on oma IT-tukipalvelu kytkettynä päälle ja voit aloittaa ensimmäisen tukipyyntösi. Voit myös käydä läpi meidän itsepalvelukirjastoa, sekä selvittää chatin kautta ongelmasi. Sinua palvelee myös aina viime kädessä IT-tukihenkilö, joka vastaa siitä, että saat ongelmasi korjattua.
Palveluun sisältyy asennettava IT-ohjelmisto, mitä kautta pääset itsepalvelukirjastoon, jossa on selkeitä ohjeita ongelmien ratkaisemiseksi kuvien ja videoiden kanssa, sekä chat-palvelu, jonka kautta voimme kartoittaa ongelmaasi. Mikäli et saa ongelmaasi korjattua kuukausimaksuun sisältyvällä palvelulla, käytössäsi on myös tukinumero, johon voit soittaa ja IT-tukihenkilö ottaa yhteyden tietokoneeseesi ja ratkaisee ongelmasi.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |