Asiakaspalvelu
Muutokset, laskutus ja palautukset
Aukioloajat:
Maanantai-perjantai klo 8-16
Lauantai-sunnuntai suljettu
Aukioloaikojen ulkopuolella yhteydenotot chat- ja sähköpostikanavien kautta.
Myyntipalvelut
Pikatilaukset ja tarjouspyynnöt
Aukioloajat:
Maanantai-perjantai klo 9-17
Lauantai-sunnuntai suljettu
Aukioloaikojen ulkopuolella yhteydenotot sähköpostitse tai oman myyjäsi suoraan numeroon.
Tukipalvelut
IT-tuki, asennukset ja huolto
Aukioloajat:
Maanantai-perjantai klo 9-16
Lauantai-sunnuntai suljettu

Aukioloaikojen ulkopuolella kiireelliset yhteydenotot asiakaspalveluun tai sopimusasiakkaiden päivystysnumeroon. 

Kaipaako laitteesi takuuhuoltoa tai korjausta?

Onko puhelimessasi tai tietokoneessasi havaittavissa vikaa tai onko jotain mennyt rikki?

 

 

Esimerkkejä takuu- tai korjaushuoltotapauksista:

– Puhelimen näyttö rikki

– Puhelimen kaiutin tai mikki ei toimi

– Tietokone ei käynnisty

– Tietokoneen näyttöön tulee virheilmoitus ja sammuu

– Laturi ei toimi

Kiireellisissä tapauksissa käsittelemme pikapalvelupyyntösi(25€) heti sen saavuttua.

 

Kiireettömissä tapauksissa siirry oheisesta linkistä huoltopyyntöön(0€) ja täytä lomake.

Tarvitsetko IT-tukea?

Onko laitteessasi, tulostimessasi, ohjelmistossasi tai verkossasi ongelmaa? 

 

Jätä meille IT-tukipyyntö, niin otamme sinuun yhteyttä koskien tukipyyntöäsi. Hoidamme tukipyynnöt ensisijaisesti etätukiohjelman kautta, joka on asiakkaillemme nopein ja edullisin tapa päästä eroon IT-ongelmia. 

 

Täytä IT-tukipyyntö sen kiireellisyyden mukaan. Täytettyäsi lomakkeen saat ohjeet Etäohjelman käyttöönotosta.

Kiireellisissä tapauksissa käsittelemme IT-tukipyyntösi (19,90€/alkava 15min) heti sen saavuttua.

 

Kiireettömissä tapauksissa otamme yhteyttä sinuun ja sovimme kanssasi IT-tuen(15,90€/alkava 15min) ajankohdasta.

 

Olemassa olevien sopimusasiakkaiden tukipyynnöt menevät aina käsittelyyn heti niiden saavuttua ja menevät muiden IT-tukipyyntöjen edelle.